Psychologia (w) sprzedaży
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Ludzka natura jest skomplikowana i tajemnicza, dlatego tak w biznesie, jak i w życiu codziennym, codziennie stajemy przed wyzwaniem, by ją lepiej zrozumieć, a następnie wykorzystać tę wiedzę w kontaktach biznesowych. Zrozumienie natury ludzkiej pozwala bowiem dowiedzieć się, czym kierują się klienci w procesie zakupów, a od tego już krok do skutecznej sprzedaży.
Z artykułów dowiesz się m.in.
- Jakie emocje możemy wyczytać z mowy ciała?
- Na czym polega reguła dowodu społecznego?
- W jaki sposób, wykorzystując regułę niedostępności, możemy wywołać w ludziach automatyczną chęć zakupu?
- Jakie słowa i w jaki sposób wpływają na ludzi w procesie sprzedaży?
- Jaki udział w procesie sprzedaży ma inteligencja emocjonalna?
- Czy ambiwertyzm jest receptą na sprzedażowy sukces?
- Jak umiejętnie wykorzystywać w sprzedaży język perswazji?