As Sprzedaży
Temat numeru: Współczesny klient, czyli KTO?
Współczesny klient jest mało lojalny, wymaga indywidualnego podejścia, a do komunikacji używa różnych kanałów. Wielu handlowców nie dostrzega tych zmian i działa według schematów, które coraz częściej zawodzą. Czego chce współczesny klient? W bieżącym numerze „Asa Sprzedaży” próbujemy stworzyć jego portret – Małgorzata Biarda w artykule „Współczesny klient, czyli KTO?” wskazuje najważniejsze cechy, oczekiwania i potrzeby klienta B2B i B2C.
Zrobiłeś wszystko jak należy: zidentyfikowałeś potrzeby klienta, zbudowałeś z nim dobre relacje, w ofercie uwzględniłeś wszystkie jego oczekiwania. Po jej prezentacji czujesz się świetnie. Rozmowa przebiegła sprawnie i w miłej atmosferze. Klient wydawał się zainteresowany. I nagle słyszysz: „To ja to jeszcze przemyślę i zadzwonię do pana”. Co poszło nie tak? Zamykanie sprzedaży to umiejętność, z którą wielu handlowców ma problem. Jakub Sadowski w tekście „A podpisałeś już umowę?” opisuje najczęściej popełniane błędy, które uniemożliwiają finalizację sprzedaży i podpowiada, jak sobie z nimi poradzić.
Na koniec chciałabym Was zaprosić do udziału w Zgrupowaniu Asów Sprzedaży 2017. To szansa na spotkanie ze znanymi z naszych łamów autorami (i nie tylko), którzy podczas dwóch intensywnych dni będą się dzielić swoimi patentami sprzedażowymi: od zarządzania bazą klientów i badania potrzeb przez techniki finalizacji sprzedaży do negocjacji z grupą decyzyjną i radzenia sobie z obiekcjami. A na deser warsztaty: Storytelling – jak sprzedawać poprzez historie? Czekamy na was 11 i 12 maja w Warszawie. Szczegóły w numerze i na stronie: www.zgrupowanie.explanator.pl.
W tym wydaniu: