
Sprzedaż-24
Temat numeru: 2025 rok w (e-)sprzedaży i marketingu
Szukając pomysłu na wstępniaka, przypomniałam sobie, jak kiedyś to samo robił mój szef. Skończyło się na tym, że napisał tekst o… poszukiwaniu pomysłów na wstępniak. Pamiętam, że zaprzągł wówczas do pracy sztuczną inteligencję, pytając ją o jakiś aspekt winiarstwa w Polsce (dla niewtajemniczonych: wydajemy też czasopismo o winie). Odpowiedzi, jakie uzyskał, przekonały go wówczas, że jeszcze przez jakiś czas jesteśmy bezpieczni – sztuczna inteligencja tak szybko nas nie zastąpi (ufff). Nie zmienia to jednak faktu, że sztuczna inteligencja jest w naszym życiu coraz bardziej obecna. Korzystamy z niej coraz chętniej, co może być zrozumiałe, bo potrafi znacząco usprawnić procesy i skraca czas potrzebny na wykonanie zadania czy podjęcie decyzji. A wiadomo, czas to pieniądz. (Inna sprawa, że w czasach, gdy tak wiele rzeczy jest zautomatyzowanych, my wciąż gonimy się z czasem, ale to może temat na kolejny wstępniak). Nie dziwi więc, że znacząca część artykułów bieżącego numeru traktuje lub chociaż zahacza o kwestię AI. Nie ma co się łudzić, nawet jeśli wciąż jest to narzędzie zawodne, jego rola w kolejnych latach będzie tylko rosła. Więc im wcześniej zaprzyjaźnimy się z AI i nauczymy się z niej właściwie korzystać, tym lepiej dla nas i dla naszej sprzedaży.
W tym wydaniu: