Szef Sprzedaży
Temat numeru: Potyczki słowne i kluczowe słowa w sprzedaży
Z ogromną przyjemnością oddaję w Państwa ręce najnowszy numer „Szefa Sprzedaży”. Od czasu ostatniego wydania dostarczyliście nam Państwo wielu cennych informacji i przekazaliście swoje oczekiwania. Wierzę, że rozmowy, które mieliśmy możliwość przeprowadzić z naszymi Czytelnikami – będącymi najcenniejszym źródłem informacji o piśmie – i wyciągnięte z tych rozmów wnioski pozwoliły jeszcze lepiej sprostać stawianym redakcji oczekiwaniom. Cieszy nas, że podobają się Państwu zmiany graficzne, które proponujemy. Ale, jak mówi przysłowie, nie szata zdobi człowieka, dlatego nacisk kładziemy przede wszystkim na dobór tekstów.
Przygotowując ten pierwszy wiosenny numer, zadbaliśmy o to, by był pełen inspiracji oraz użytecznych wskazówek (Refleksje o dobrych praktykach zarządzania, Menedżer do zadań specjalnych), ale też konkretnych, praktycznych rozwiązań oraz studiów przypadków. Dbając o to, by pismo dostarczało kompleksowej wiedzy, wprowadziliśmy też nowe działy związane z rozwojem organizacji, zagadnieniami z obszaru prawa pracy i najnowszymi pomysłami na efektywne wykorzystanie technologii – Strategie, Paragrafy, Technologia.
Motywem przewodnim tego numeru są słowa – zarówno jako narzędzie pracy szefa sprzedaży, jak i podstawa skutecznej komunikacji handlowca z klientem. Zatem – od czynów do słów! Lekturę czas zacząć.
W tym wydaniu: