Sprzedaż relacyjna
Cena netto: 69,00 zł
Cena brutto: 84,87 zł
Czy można sprzedawać bez sprzedawania? Jak uniknąć pułapki, w której dobre rozmowy sprzedażowe i równie dobre relacje nie przekładają się na zawarcie transakcji? Te pytania często zadają sobie szefowie sprzedaży, którzy stawiają na relacje w biznesie. Jednak pytania o sprzedaż relacyjną można mnożyć, weźmy je na warsztat.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jakie warunki powinien spełniać handlowiec, aby sprzedaż relacyjna była naprawdę skuteczna.
- Jakie techniki sprzedaży budują zaufanie i pozwalają skupić się na potrzebach klienta?
- Jakie znaczenie dla procesu sprzedaży relacyjnej ma prezentacja oferty?
- Czy oferta powinna być kluczowym elementem pracy handlowców?
- W jaki sposób zamknąć sprzedaż?
- Jak wykorzystać rekomendacje jako źródło pozyskiwania nowych klientów?
- Co zrobić, Kiedy relacje stają się przeszkodą w sprzedaży?