As Sprzedaży
Temat numeru: Skuteczny plan prospectingowy, czyli jak dotrzeć do klienta
Jesteśmy z wami już ponad trzy lata i przyszedł czas na zmiany. Wraz z numerem 20. spełniliśmy życzenie części z was – „As Sprzedaży” zyskał 16 dodatkowych stron. Zwiększona objętość pozwala nam nie tylko kontynuować dotychczasowe serie artykułów („Klienci z różnych stron świata”, „Savoire-vivre w sprzedaży”, „Wspomnienia sprzedawcy”), ale także rozpocząć nowe. Z cyklu „Marketing dla handlowców” dowiecie się, jak wykorzystywać narzędzia typowo marketingowe, aby zwiększyć skuteczność swoich działań sprzedażowych. Z kolei w ramach „Procesu zakupowego oczami klienta B2B” będziemy przepytywać osoby reprezentujące różne firmy i branże, w jaki sposób podejmują decyzje zakupowe na rzecz swoich organizacji, jakie kryteria biorą pod uwagę, czego oczekują od handlowców, z którymi współpracują. Co oprócz tego znajdziecie w bieżącym numerze?
Metody sprzedaży, jak wszystko dookoła, wciąż się zmieniają. Jednak jeśli twój lejek sprzedażowy jest pusty, to żadna, nawet najskuteczniejsza metoda, nie pozwoli ci osiągnąć sukcesu. Bo żeby sprzedać, trzeba mieć komu. Dlatego w ramach tematu głównego piszemy o tym, na czym polega skuteczny prospecting, jak dotrzeć do potencjalnego klienta, gdzie szukać swoich szans sprzedażowych.
W pracy handlowca umiejętność mówienia tak, żeby inni nas słuchali, jest szczególnie ważna. Nie tylko w odniesieniu do potencjalnego klienta. Skuteczna komunikacja ułatwia porozumienie z szefem i kolegami z zespołu, dzięki czemu praca staje się łatwiejsza! Dlatego szczególnie polecam tekst Izy Krejca-Pawski „Komunikacja interpersonalna: jak mówić, żeby inni nas słuchali?”.
Zapraszamy was do współtworzenia magazynu – dajcie nam znać, jak wam się podobał numer, czego chcielibyście więcej, a czego mniej. Czekamy na wasze opinie!
W tym wydaniu: