Dobre relacje kluczem do sukcesu – 10 przykładów, w jaki sposób budować dobre relacje z klientem
Od relacji z klientem zależy nie tylko efekt pojedynczego spotkania handlowego, ale przede wszystkim długofalowa współpraca. Nie warto jednak budować ich za wszelką cenę, bo może to przynieść więcej strat niż korzyści. Jak więc tworzyć takie więzi z klientem, które przełożą się na sprzedaż?
Przed zaplanowanym spotkaniem przeanalizuj, jakie korzyści może Ci ono przynieść i jak ważny jest to dla Ciebie klient z punktu widzenia jego siły nabywczej na produkty czy usługi, które masz do zaoferowania. Dobra segmentacja klientów jest podstawą do określenia poziomu, na jakim chcemy budować relacje z nimi.
Od pierwszego telefonu do pełnej synergii
Można wyróżnić kilka etapów kształtowania się więzi z klientem.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 94% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.