Ekspert dla klienta
Gdyby istniała lista kontrolna działań, które mogą podnieść twój wynik sprzedaży o 10, 20, a nawet 30%, to czy chciałbyś z niej skorzystać? Gdyby istniał sposób, aby zdobyć zaufanie klientów do tego stopnia, że będą cię postrzegać jako eksperta w swojej dziedzinie, to czy chciałbyś go poznać? Prezentujemy zestaw działań, które pomogą ci zbudować trwałą relację z klientem.
Faktem w sprzedaży jest to, że ludzie nie kupują tak po prostu od ludzi, nawet tych, których lubią, kupują od osób, którym ufają. Zaufanie jest ważnym czynnikiem w budowaniu pozycji eksperckiej i doradczej w relacji z klientem. Jest tym, co odróżni cię od wielu innych sprzedawców, których klient będzie postrzegać jako jednych z wielu, którzy przychodzą, bo mają do zrealizowania konkretny cel sprzedażowy, nawet jeśli produkt czy rozwiązanie, które za nimi stoją, są odpowiedzią na jego potrzeby.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 91% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.