Szef Sprzedaży Wydanie 17/2014 - System opieki posprzedażowej
Wydanie 17/2014

Szef Sprzedaży

Temat numeru: System opieki posprzedażowej

Komunikacja posprzedażowa jest równie ważna, jeżeli nie ważniejsza, niż kontakt z klientem, który ma na celu zachęcenie go do dokonania zakupu. Bo co z tego, że klient skorzysta z naszych usług, jeżeli składając reklamację, zostanie potraktowany jak natrętna mucha? Albo w przypadku problemów z użytkowaniem produktu nie będzie miał kogo spytać, jak rozwiązać problem? Więcej nic od nas nie kupi… Jak więc powinna wyglądać komunikacja posprzedażowa, aby służyła budowie dobrych relacji z klientem? Co zrobić, gdy klient zgłasza reklamację produktu lub usługi? Jak z niezadowolonego klienta zrobić lojalnego klienta? W bieżącym numerze sporo miejsca poświęciliśmy systemowi obsługi posprzedażowej.

Jaki będzie rok 2015 dla branży sprzedażowej? Zgodnie z raportem „Instrument Szybkiego Reagowania” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Małopolskiej Szkoły Administracji Publicznej, pierwsza połowa 2015 r. przyniesie spowolnienie rozwoju gospodarczego. Co to oznacza dla działów sprzedaży, próbuje wyjaśnić Paweł Boroń w tekście „Sprzedaż 2015 – trendy, prognozy i wyzwania”.

Decyzje podejmowane przez szefa nie zawsze spotykają się z entuzjazmem i akceptacją podwładnych. Szczególnie takie, które wiążą się z obniżką prowizji lub zmianą celów sprzedażowych. W jaki sposób komunikować pracownikom trudne decyzje? Jak sprawić, aby handlowcy identyfikowali się z firmą oraz wyznaczonymi celami? Odpowiedź na te pytania znajdziecie w artykułach „Wewnętrzny PR w zespole handlowym” oraz „Obniżka bez demotywacji”.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.