Savoir-vivre w sprzedaży
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Podanie dłoni, wręczenie wizytówki, przejście na ty i wiele innych. To czynności, które w życiu zawodowym powtarzamy tak często, że niekiedy nawet nie zwracamy na nie uwagi. Jak się okazuje – niesłusznie, bo potrafią zdecydować o sukcesie lub porażce w sprzedaży. Dlatego dobrze jest wiedzieć, jak zachować się z klasą, elegancją i kulturą w czasie spotkania z klientem. Przyjrzyjmy się savoir-vivre w sprzedaży, by nie popełniać błędów w przyszłości.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
- Jak zapraszać do kontaktu potencjalnych partnerów biznesowych w dobie cyfryzacji i mediów społecznościowych?
- Jak stosować się do zasad netykiety w korespondencji z klientem?
- O co zadbać, aby zminimalizować ryzyko popełnienia gafy i jak ją naprawić, jeśli jednak się zdarzy?
- Jak wykorzystać szansę zbudowania pozytywnego wizerunku poprzez wyjście z klientem do restauracji?