As Sprzedaży Wydanie 18/2018 - Zarządzanie lejkiem  sprzedaży, czyli wyniki pod kontrolą
Wydanie 18/2018

As Sprzedaży

Temat numeru: Zarządzanie lejkiem sprzedaży, czyli wyniki pod kontrolą

Lejek sprzedaży to narzędzie, które pozwala uporządkować proces sprzedaży, dokonać kwalifikacji poszczególnych leadów i skierować swoje działania na te, które stwarzają największe szanse sprzedażowe. W wielu firmach zarządzanie lejkiem sprzedaży to domena szefa, jednak skuteczny handlowiec nie może nie wiedzieć, jak wygląda jego lejek i w jaki sposób go analizować, żeby być coraz lepszym w swoich działaniach. Elżbieta Sawczuk w artykule „Wyniki pod kontrolą, czyli zarządzanie lejkiem sprzedaży” wyjaśnia, jak pracować z lejkiem na co dzień i na co zwrócić uwagę, aby poprawić jego szczelność.

Tylko ten nie popełnia błędów, kto nic nie robi. W sprzedaży, gdzie kluczową rolę odgrywa często pośpiech i presja wyniku, błędów nie da się uniknąć. Warto wówczas, zamiast zwalać winę na centralę czy kolegę z innego działu, wziąć odpowiedzialność za swoje niedopatrzenie. Klient z pewnością to doceni, co świetnie pokazuje case study opisane przez Tomasza Targosza w artykule „Wspomnienia sprzedawcy: popełniać błędy – rzecz ludzka”.

RODO to temat, którym w ostatnim czasie żyją wszyscy zajmujący się sprzedażą i marketingiem. Bo nie da się ukryć, że wejście w życie nowych przepisów dotyczących ochrony danych osobowych wpłynęło na pracę działów sprzedaży i marketingu. Czy ją utrudniło? Wszystko zależy od podejścia. Tymczasem zapraszam do lektury artykułu Katarzyny Antkowiak „RODO w pracy handlowca”, w którym autorka wyjaśnia jak RODO wpływa na działania sprzedażowe. I na koniec: pamiętajmy, że jesteśmy nie tylko sprzedawcami, ale również klientami, więc RODO dotyczy nas podwójnie.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.