Obsługa klienta
Cena netto: 69,00 zł
Cena brutto: 84,87 zł
Według McKinseya aż w 70% przypadków wrażenia klienta dotyczące procesu zakupowego są powiązane ze sposobem, w jaki został potraktowany (obsłużony), tak osobowo, jak i procesowo. Oznacza to, że im większy wysiłek musi podjąć klient, aby dokonać zakupu, tym mniej prawdopodobne, że dokona go ponownie w danym e-sklepie. Firmy, które chcą osiągnąć sukces i efektywnie obsługiwać swoich klientów, muszą dbać nie tylko o wysokie standardy obsługi klienta, lecz także o regularne wdrażanie coraz to nowszych rozwiązań automatyzujących i optymalizujących cały proces sprzedażowy.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Na czym polega efektywna obsługa klienta w e-commerce?
- Jak sposób obsługa klienta wpływa na sprzedaż w e-sklepie?
- Czym procesowa obsługa klienta różni się od osobowej i jak ją wdrożyć w swojej firmie?
- Czy CRM w e-commerce to tylko narzędzie do zarządzania sprzedażą?
- Za pomocą jakich narzędzi badać jakość obsługi klienta w swoim e-sklepie?
- Jak komunikować się z niezadowolonym klientem, aby budować jego lojalność wobec sklepu?
- Jakie rozwiązania wdrożyć na platformie sprzedażowej, budując prokliencki system obsługi klienta?
- Które z procesów związanych z obsługą klienta warto automatyzować, a które lepiej obsługiwać ręcznie?
- W jaki sposób obniżyć koszty zwrotów i reklamacji bez szkody dla UX?
- Jak powinien wyglądać proces obsługi zwrotów, aby nie zniechęcał klienta do zakupów?
- Na czym polega skuteczna obsługa klienta poprzez media społecznościowe?