E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: RODO w E-SKLEPIE
RODO to temat, którym w ostatnich tygodniach żyje cały kraj, a osoby działające w branży e-commerce w szczególności. Pojawiło się mnóstwo poradników, artykułów i szkoleń wyjaśniających, jak wdrożyć RODO. Przekroczyliśmy magiczną datę 25 maja, każdy z nas otrzymał dziesiątki e-maili od firm wyjaśniających, w jaki sposób przetwarzają one nasze dane osobowe. Nadal jednak nie wszystko jest jasne. Dlatego tym razem na łamach Top tematu piszemy o RODO i skutkach, które za sobą niesie dla sprzedaży internetowej. Podpowiadamy m.in., w jaki sposób przeprowadzić analizę ryzyka związanego z przetwarzaniem danych osobowych, co musi zawierać formularz zamówienia, by można było wykorzystywać dane osobowe w kilku celach, oraz jak realizować prawo do bycia zapomnianym i ograniczenia przetwarzania, by nie stracić możliwości wysyłania mailingów i prowadzenia promocji w inny sposób.
Konkurencja w e-commerce jest ogromna, dlatego konkurowanie ceną już nie wystarczy. No i jest nieopłacalne. W jakich obszarach funkcjonowania sklepu szukać przewagi konkurencyjnej? Jakie narzędzia pomagają w budowaniu przewagi konkurencyjnej? O tym również przeczytacie w tym numerze.
Z chwilą gdy trzymacie bieżący numer w rękach, mistrzostwa świata w piłce nożnej zbliżają się do decydującej fazy. Transmisje możemy oglądać w TVP. Czempionat sprzed czterech lat transmitował natomiast Polsat, m.in. poprzez Ipla.tv. Fani piłki nożnej korzystający z tego portalu wiedzą, że nie wszystko działało, jak trzeba. Dlatego tym razem w naszej serii „Testujemy sklep” postanowiliśmy wziąć na tapetę właśnie ten serwis.
W tym wydaniu: