E-commerce & Digital Marketing Wydanie 10/2019 - Mobilna strona e-commerce
Wydanie 10/2019

E-commerce & Digital Marketing

Temat numeru: Mobilna strona e-commerce

Kolejne badania pokazują, że coraz więcej klientów podczas e-zakupów, nawet jeśli nie kończy transakcji na smartfonie, korzysta z niego na którymś z etapów procesu zakupowego. Mimo to wielu właścicieli e-sklepów zdaje się ignorować ten fakt. A tymczasem trend ten będzie ulegał tylko wzmocnieniu, dlatego responsywna strona to podstawa. To jednak nie wystarczy. Ważne jest również wyjście naprzeciw oczekiwaniom klientów mobilnych, o czym piszmy w Top temacie. Z artykułów, które dla was przygotowaliśmy, dowiecie się m.in. na jakie elementy zwrócić uwagę, dostosowując stronę sklepu do potrzeb m-klientów, dlaczego warto pomyśleć o własnej aplikacji oraz jak przygotować mailing mobile friendly.

Dwa tygodnie temu wysłałam poprzez Messengera zapytanie dotyczące oferty do jednego z e-sklepów. Messenger obsługiwany jest przez bota, który jednak nie działa zbyt dobrze. Prawdopodobnie nikt nie sprawdza pytań z tego kanału, wychodząc z założenia, że bot wystarczy, więc nie doczekałam się odpowiedzi. Efekt? Skierowałam swoje pytanie do konkurencji. Dlaczego o tym wspominam? Bo lead response time jest jednym z ważniejszych czynników wpływających na sprzedaż. W jaki sposób mierzyć ten wskaźnik i jak poprawić szybkość odpowiedzi na zapytania klientów? O tym w artykule „Sztuka niemarnowania leadów” Ilony Hanzel.

Geoblokowanie – wygodne w niektórych sytuacjach z punktu widzenia sprzedawców – od 3 grudnia 2018 r. jest zakazane. Co to w praktyce oznacza dla sklepów internetowych? Jakie wyjątki od tej zasady przewidują przepisy? Zachęcam do lektury artykułu „Koniec geoblokowania” Katarzyny Pośpiech-Białas.

Zapraszam również do kontaktu z nami – dajcie znać, jak wam się podobał numer, jakich tematów powinno być więcej, a jakich mniej. Czekamy na wasze opinie!

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.