Sprzedaż-24
Temat numeru: Jak wzmacniać sprzedaż przez referencje i rekomendacje?
Oddając w Wasze ręce najnowsze wydanie „Sprzedaży-24” zrobiłam „rachunek sumienia” i okazało się, że w mojej skrzynce mailowej czeka blisko dwadzieścia próśb o rekomendację produktu lub usługi. A to tylko wiadomości z ostatniego miesiąca. Zasilam więc niechlubne grono klientów, którzy owszem zamawiają produkty i usługi, ale raczej nie ma co liczyć na feedback z ich strony po zrealizowanym zamówieniu. Nie mam dobrego wytłumaczenia, dlaczego tak się dzieje, ale czytając artykuły z tematu numeru, praktycznie przy każdym akapicie potakiwałam głową i odnajdywałam w nich siebie.
Skoro więc ja, bądź co bądź świadoma mechanizmów konsumentka, częściej nie piszę niż piszę rekomendacje, to przed Wami, sprzedawcami, naprawdę trudne zadanie. Mam nadzieję, że artykuły z tematu numeru okażą się przydatne i pomogą przełamać rekomendacyjny impas.
W numerze przeczytacie też o tym, jak radzić sobie z obiekcją „za drogo”, jakie słowa usunąć ze swojego słownika, by zwiększyć sprzedaż, oraz co zrobić, by klient odnalazł się w twojej marce. Sprawdzamy, jakie skutki prawne dla sprzedaży niesie za sobą zastrzeżenie PESEL-u i co warto szczegółowo opisać w regulaminie sprzedaży, by móc spokojnie spać. Przyglądamy się kulisom sprzedaży w branży ubezpieczeniowej, a także współpracy z nano- i mikroinfluencerami.
W tym wydaniu: