Polityka cenowa i zarządzanie cenami cz. 2
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Jedną z kluczowych miar w działalności przedsiębiorstwa jest zysk. Wyznacza on kierunek aktywności firmy i stanowi jej główną motywację. Osiągnięcie omawianego celu umożliwia przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na dynamicznym rynku. Przybliża do tego niewątpliwie przemyślana i konsekwentnie realizowana polityka cenowa firmy.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jak podnosić ceny, by nie stracić klientów?
- W jaki sposób zdefiniować optymalną cenę w segmencie B2B?
- Jakie elementy powinna zawierać dobrze przeprowadzona analiza procesów pricingowych?
- Czym jest logika cenowa i jak ją wyznaczyć?
- Jakie są najczęstsze błędy w polityce cenowej i jak ich unikać?
- Na czym polega kotwiczenie i co sprawdza się lepiej: podawanie ceny zaokrąglonej czy precyzyjnej?
- Jak właściwie ustalać cenę na produkt, który będzie wycofywany (np. starsza wersja programu komputerowego)?
- Jak sortować pozycje w cenniku: od najdroższej czy od najtańszej?
- W jakim celu stosuje się progi cenowe?