Szef Sprzedaży
Temat numeru: Strategia błękitnego oceanu
Jedno z najważniejszych pytań, na które próbują znaleźć odpowiedź menedżerowie sprzedaży, brzmi: jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna? Na łamach numeru pokazujemy, że kluczem do sukcesu może stać się strategia błękitnego oceanu, czyli, mówiąc najprościej, kreowanie jeszcze niezagospodarowanej przestrzeni rynkowej. Może więc, zamiast przyglądać się konkurencji, warto zastanowić się nad tworzeniem innowacji?
Omawiamy też inne wyzwania stojące przed szefami sprzedaży – od neutralizacji skutków kryzysu w sprzedaży, poprzez organizację działu i zabezpieczanie danych osobowych klientów, aż po poszukiwanie sprzedażowych talentów oraz zarządzanie handlowcami z pokolenia Y.
Zachęcam Państwa także do lektury pozostałych artykułów, m.in. o skutecznych projektach szkoleniowych oraz o profesjonalnych prezentacjach biznesowych, w którym podpowiadamy, co zrobić, by uczestnicy spotkań (zarząd, pracownicy) słuchali nas z zainteresowaniem.
Trzymają Państwo w ręku już 10. wydanie magazynu „Szef Sprzedaży”. Podążając za Państwa oczekiwaniami i sugestiami, w ostatnich miesiącach zwiększyliśmy objętość pisma, uatrakcyjniliśmy jego szatę graficzną oraz zmieniliśmy zasady doboru tekstów. Z przyjemnością doskonalimy się dla Państwa, dlatego liczymy na kolejne impulsy do rozwoju.
Dziękujemy, że jesteście Państwo z nami.
W tym wydaniu: