Szef Sprzedaży Wydanie 28/2016 - Skuteczna polityka cenowa
Wydanie 28/2016

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Skuteczna polityka cenowa

Jak świadomie kształtując politykę cenową, zwiększyć sprzedaż i konkurencyjność firmy? To pytanie, na które próbowaliśmy znaleźć odpowiedź przygotowując bieżący numer „Szefa Sprzedaży”. Cena to element, którym przez długi czas najłatwiej było konkurować. Wiele firm, nie mając nic innego do zaoferowania poza niską ceną, próbowało przyciągnąć klientów kolejnymi rabatami i promocjami. Jednak dla klientów, niezależnie czy mówimy o rynku B2B czy B2C, cena ma coraz częściej drugorzędne znaczenie. To nie cena, ale wartość, którą w zamian oferujemy decyduje o tym, czy klient będzie chciał ją zapłacić. A celem szefa sprzedaży powinna być sprzedaż z dobrą marżą i do tego, ustalając politykę cenową, powinien dążyć. I temu w dużej części poświęciliśmy aktualne wydanie.

Co jakiś czas szerokim echem w mediach odbijają się kryzysy związane z konkretną marką, produktem, usługą. Ostatnio najgłośniej było o problemach serwisu Ipla.pl w związku z pakietem Euro 2016. Osoby obsługujące facebookowy profil portalu nie nadążały z odpowiedziami na negatywne komentarze i wiadomości, podobnie w przypadku reklamacji nadsyłanych mailowo. W końcu sprawą zainteresował się UOKiK. Podobno część klientów odzyskała pieniądze, ale niesmak pozostał. Kryzys wizerunkowy wywołać łatwo, zniwelować jego negatywne skutki już znacznie trudniej, dlatego warto uczyć się na błędach swoich i innych. O tym, co może przyczynić się do powstania kryzysu i co zrobić, jeżeli jednak kryzys nadejdzie pisze Beata Butwicka w artykule „Lepiej zapobiegać niż leczyć”.

W listopadzie już po raz trzeci spotkamy się podczas Forum Szefów Sprzedaży. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie klient nowych czasów – klient 3.0. Szczegółowe informacje o programie i prelegentach w tym i kolejnym numerze.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.