Szef Sprzedaży
Temat numeru: Jak odzyskać klienta, który już raz się zawiódł?
Wielu szefów sprzedaży skupia dużą uwagę na pozyskaniu nowych klientów, zapominając jednocześnie o tych, którzy już nimi są. Tymczasem zaniedbując starych klientów, stwarzasz szansę konkurencji na zwiększenie sprzedaży Twoim kosztem. Dlatego warto zatrzymać się na chwilę i zastanowić: dlaczego klienci od nas odchodzą? W bieżącym numerze omawiamy cztery najczęstsze powody utraty klientów, wynikające z błędów w dziedzinie rozwijania relacji, oraz prezentujemy strategię, która pozwoli odzyskać klienta i jego zaufanie.
„Szefie, ten produkt jest za drogi! Nie ma opcji, żeby to sprzedać, choćbym stanął na rzęsach…”. Ile razy słyszałeś tę lub inną wymówkę od swojego sprzedawcy? Czy wiesz, jak radzić sobie w podobnych sytuacjach? Jak rozmawiać z handlowcem, który szuka wymówek, i na nowo go zmotywować? Podpowiedź znajdziesz w artykule „«Jakoś nie jestem przekonany do tego produktu…» i inne wymówki handlowców”.
W najnowszym numerze piszemy również o tym, jakie działania podjąć w sytuacji, kiedy zagrożona jest realizacja planu sprzedaży, oraz pokazujemy, jak stworzyć proste narzędzie do graficznej prezentacji wyników sprzedaży w poszczególnych województwach, co ułatwi przygotowywanie okresowych raportów sprzedażowych.
W tym wydaniu: