Szef Sprzedaży Wydanie 39/2018 - Koniec ery uniwersalnych sprzedawców?
Wydanie 39/2018

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Koniec ery uniwersalnych sprzedawców?

Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że na przestrzeni ostatnich kilku lat kompletnie zmieniły się oczekiwania klientów. Ciągły rozwój technologii, a także dostęp do nowych kanałów komunikacji spowodowały, że, jak pokazują liczne badania – podczas pierwszego kontaktu z handlowcem klienci często wiedzą o ofercie firmy tyle samo lub nawet więcej, niż sprzedawca! Szacuje się również, że obecnie handlowcy aż 80% swojego czasu pracy przeznaczają na działania okołosprzedażowe i administracyjne, a jedynie 20% na właściwą sprzedaż. Niestety często przekłada się to na ich wyniki, a tym samym na raporty, które szef sprzedaży przedstawia swoim przełożonym.

Może zatem era handlowców – „uniwersalnych żołnierzy”, którzy sami wyszukują potencjalnych klientów, prowadzą rozpoznanie, oceniają swoje szanse, a następnie przystępują do działania i finalizują transakcję dobiega końca? Odpowiedzi na to pytanie w Temacie Numeru poszukują Piotr Bień i Lech Dworaczyński w dwóch artykułach o tym samym tytule: „Koniec ery uniwersalnych sprzedawców?”, prezentujących odmienne spojrzenia na to zagadnienie. Które jest Państwu bliższe? Zapraszam do lektury i dzielenia się z nami swoimi spostrzeżeniami.

Bardzo miło mi również poinformować, że – mając na uwadze nieustanne dążenie do jak najwyższej wartości merytorycznej naszego czasopisma – zdecydowaliśmy się powołać Radę Programową w składzie: Piotr Bień (Infoteam-Consulting AG, specjalizacja: sprzedaż B2B), Lech Dworaczyński (Dworaczyński Consulting, specjalizacja: sprzedaż B2B i B2C), Justyna Grabkowska (Scotwork Polska, specjalizacja: negocjacje) oraz Katarzyna Lorenc (4Business&People Sp. z o.o., specjalizacja: HR). Zadaniem Rady jest wsparcie redakcji wiedzą i bogatym doświadczeniem zawodowym w taki sposób, aby prezentowane w magazynie treści były maksymalnie użyteczne i warte Państwa uwagi. Jej członkowie pojawią się więc na naszych łamach nie tylko jako autorzy tekstów, ale również jako współtwórcy tematyki poszczególnych wydań oraz komentatorzy artykułów napisanych przez innych ekspertów. Witamy na pokładzie!

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.