Polityka cenowa i zarządzanie cenami cz. 1
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Jedną z kluczowych miar w działalności przedsiębiorstwa jest zysk. Wyznacza on kierunek aktywności firmy i stanowi jej główną motywację. Osiągnięcie omawianego celu umożliwia przetrwanie i rozwój przedsiębiorstwa na dynamicznym rynku. Przybliża do tego niewątpliwie przemyślana i konsekwentnie realizowana polityka cenowa firmy.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Co sprawia, że segmentowanie cenowe podnosi zysk?
- Jakie informacje są potrzebne do zaprojektowania odpowiedniej ceny dla danego kanału sprzedaży?
- Jakie są ryzyka segmentowania cenowego i jak możemy nim zarządzać?
- Jaką wybrać metodę kalkulacji ceny sprzedaży?
- W jaki sposób ustalić optymalną cenę nowego produktu?
- W jaki sposób przedstawiać ceny, aby przekonać klientów do zakupu?
- Jak wykorzystać sztuczną inteligencję do wyznaczania cen?
- Jak poradzić sobie z analizą ogromnej ilości danych o transakcjach zawartych w przeszłości?
- W jaki sposób komunikować klientom zmianę cen?