Generowanie leadów
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
W świecie e-commerce słowo „lead” odmieniane jest przez wszystkie przypadki. Każdy lead to, w dużym uproszczeniu, nasz potencjalny klient, więc zależy nam, by pozyskać ich jak najwięcej. Gdy już je mamy, czas na naukę: jakie są jego potrzeby, co lubi, jak wejść z nim w relację. Podejmowanie odpowiednich działań w odpowiednim czasie z odpowiednią treścią jest nie tylko kluczem do sukcesu (konwersji), ale też wielką sztuką.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jak wykorzystać lead scoring do budowania trwałej relacji z klientem?
- Jak stosować kwalifikację leadów w praktyce i jakie są jej efekty?
- Jak budować efektywną bazę mailingową?
- Jak nie marnować leadów?
- Czym jest lead response time i jak wpływa na sprzedaż?
- Jak wykorzystać Facebooka do generowania leadów?
- Jakie działania wpływają negatywnie na efektywność pozyskiwania wartościowych leadów i jak się przed tym ustrzec?
- Jak pozyskać wartościowe leady z ruchu generowanego na stronach z błędem 404?
- Jak wykorzystać Internet i kampanie reklamowe do generowania leadów?
- Jak za pomocą performance marketingu zwiększyć sprzedaż?