E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Sprzedaż usług w sieci
O tym, że e-commerce to najszybciej rosnący kanał sprzedaży, nie trzeba nikogo przekonywać. Jednak sprzedaż usług w internecie? Wciąż jest wielu sceptyków, którzy uważają, że się nie da. My chcemy pokazać, że jednak się da. Dlatego w Top temacie pokazujemy m.in. jak się wyróżnić, sprzedając swoje usługi w sieci, jak przedstawić ofertę na stronie, jak budować pozytywne UX i jakie modele płatności sprawdzą się przy sprzedaży konkretnych usług.
Z kolei w dziale E-inspiracje ruszamy z serią artykułów, w których będziemy oceniać funkcjonalność sklepów internetowych i zastosowane w nich rozwiązania od strony przeciętnego użytkownika. Cykl ma być inspiracją, która pozwoli wam spojrzeć na swój sklep oczami klientów i zastanowić się, na ile wdrożone w nim funkcjonalności są przyjazne użytkownikom. Na początek na tapetę wzięliśmy sklep intercity.pl. O wielu opisywanych w artykule problemach po raz kolejny mogłam się przekonać, kiedy w połowie stycznia w pociągu relacji Berlin-Warszawa część pasażerów miała bilety na miejsca, których nie było we wskazanym wagonie…
I na koniec polecam tekst „Lead leadowi nierówny”, w którym podpowiadamy, jak pozyskać wartościowe leady i przełożyć je na wzrost sprzedaży. Nie ma bowiem nic gorszego niż spora baza kontaktów, z których tylko niewielka część ma jakikolwiek potencjał sprzedażowy.
W tym wydaniu: