E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Controlling w e-sklepie
Wysoka sprzedaż nie zawsze oznacza, że biznes się opłaca. Jeśli marże są niskie, a koszty działalności wysokie, to dochodowość sklepu może być zagrożona. Dlatego należy prowadzić ciągłą analizę rentowności, aby odpowiednio szybko zidentyfikować obszary wymagające optymalizacji i wdrożyć odpowiednie działania. Jak się do tego zabrać? Na jakich wskaźnikach się oprzeć? Gdzie szukać danych potrzebnych do analizy? Jak obniżyć koszty funkcjonowania sklepu? To pytania, na które szukamy odpowiedzi w ramach Top tematu.
Błąd 404 znany jest chyba każdemu użytkownikowi internetu. Budzi złość, irytację i frustrację, bo oto szukamy konkretnej treści, której pod podanym adresem po prostu nie ma. A można inaczej. Dlaczego nie wykorzystać strony z komunikatem o błędzie 404 do pozyskiwania leadów? Niektórzy robią to całkiem skutecznie, o czym przekonuje Tomasz Sąsiadek w tekście „Błąd 404 – sposób na leada”.
Nikt nie zrobi zakupów w sklepie, który nie wzbudza zaufania. A jeśli o budowaniu wiarygodności i poczucia bezpieczeństwa u klientów mowa to można w tym celu wykorzystać partnerów, którzy z nami współpracują. O tym, jak to zrobić, pisze Szymon Szirch w artykule „Dobry partner = wiarygodność”.
Czekamy na Wasze sugestie i propozycje. tematów, które powinniśmy poruszyć w kolejnych numerach. Piszcie i dzwońcie do nas!
W tym wydaniu: