Szef Sprzedaży
Temat numeru: Skuteczność w sprzedaży 4 sprawdzone strategie
Podstawą sukcesu każdego przedsięwzięcia biznesowego i każdej firmy jest nie tylko wypracowanie strategii działania i jej skuteczne wdrożenie, ale też nieustanne doskonalenie i dopasowywanie do sytuacji na rynku. Zachęcam Państwa zatem do zapoznania się z prezentowanymi na łamach numeru inspirującymi strategiami.
Jednym z najlepszych strategów, wizjonerów i menedżerów był, o czym nie wszyscy wiedzą, Walt Disney. Warto docenić potencjał strategii Disneya przy rozwijaniu pomysłów i rozwiązywaniu problemów, traktując ją jako alternatywę dla dobrze znanej burzy mózgów.
Jako że istotą skutecznej strategii jest odróżnienie firmy od konkurencji i tworzenie jej unikalności, w przypadku małych, lokalnych firm szansą na sukces w tym obszarze jest znalezienie niszy rynkowej. Przyglądamy się takim poszukiwaniom oraz analizie ryzyka na przykładzie niewielkiego biura podróży.
W numerze znajdą Państwo także kluczowe pytania i odpowiedzi będące równocześnie zbiorem wskazówek pomocnych przy budowaniu nowoczesnej strategii dotarcia do rynku (na przykładzie branży FMCG) oraz przy ustalaniu optymalnego planu sprzedaży.
Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów, m.in. o przydatności w negocjacjach zarówno umiejętności miękkich, jak i mobilnych aplikacji oraz o skutecznym udzielaniu informacji zwrotnej.
W tym wydaniu: