Media społecznościowe w służbie sprzedaży
Cena netto: 69,00 zł
Cena brutto: 84,87 zł
Rosnące znaczenie kanałów społecznościowych spowodowało, że coraz więcej zarządzających firmami ma świadomość ich potencjału w działaniach marketingowych i prosprzedażowych. Z drugiej strony pojawiają się obawy o to, jak wdrożyć poszczególne kanały social mediowe do działań biznesowych, aby ich wykorzystywanie nie odrywało pracowników od obowiązków służbowych, a ponadto, aby prowadzona komunikacja, działania marketingowe i procesy social sellingowe były umiejętnie wykorzystywane.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Dlaczego firma powinna być obecna w mediach społecznościowych?
- Jak zaplanować działania z wykorzystaniem mediów społecznościowych, aby były przydatnym narzędziem pracy, a nie rozpraszaczem?
- Dlaczego warto wdrożyć w firmie politykę korzystania z mediów społecznościowych?
- Jakie są założenia nowoczesnego prospectingu?
- Jak szef sprzedaży może wspierać handlowców w prospectingu prowadzonym za pośrednictwem LinkedIn
- Jakie KPI warto wyznaczyć i śledzić?
- Co umieścić w swoim profilu, aby zainteresować odbiorców?
- Jakie elementy są kluczowe podczas działań związanych z social sellingiem?
- Jak skutecznie zaadresować social selling, by przyniósł wymierne rezultaty?
- W jaki sposób tworzyć skuteczne komunikaty?
- Dlaczego warto, aby na początkowych etapach ścieżki zakupowej klienta działy sprzedaży i marketingu połączyły siły?
- Jak wdrożyć w firmie program social sellingu?
- W który z kanałów społecznościowych najbardziej opłaca się zainwestować w sprzedaży B2B?