Szef Sprzedaży
Temat numeru: Planowanie sprzedaży 2016
Koniec roku to czas, w którym planuje się działania na kolejny rok, dlatego dużo miejsca w bieżącym numerze poświęciliśmy planowaniu sprzedaży. O tym, że dobre planowanie jest podstawą sukcesu w każdej dziedzinie, a w sprzedaży w szczególności, chyba nie trzeba nikogo przekonywać. Wielu z Was pewnie jest w trakcie pracy nad planem sprzedaży na 2016 rok i zastanawia się, jaki będzie on dla Waszej branży. Czy przyniesie wzrost popytu, czy wręcz przeciwnie i trzeba będzie się mierzyć z kryzysem? Zapraszam do lektury artykułów Tomasza Dyby oraz Pawła Bomboli – znajdziecie w nich wiele cennych wskazówek, które ułatwią Wam planowanie.
Koniec roku to również pora na wszelkiego rodzaju podsumowania. My zachęcamy do przyjrzenia się systemowi premiowania handlowców. W wielu firmach premie i prowizje stanowią znaczącą pozycję w budżecie. Z drugiej strony są jednym z najważniejszych, jeśli nie najważniejszym motywatorem dla pracowników. No właśnie, czy Wasz system premiowy rzeczywiście działa motywująco na Waszych sprzedawców? Warto sprawdzić! A pomoże Wam w tym artykuł Grzegorza Spólnika „7 grzechów głównych systemów premiowania”.
I na koniec chciałabym Was zaprosić na drugą edycję Forum Szefów Sprzedaży, które stanowi świetną okazję do spotkania z ekspertami, znanych z naszych łamów i nie tylko. Przygotowaliśmy dla Was wiele atrakcji. Czekamy na Was 19 i 20 listopada w Warszawie, w Hotelu Airport Okęcie. Szczegółów szukajcie na stronie www.kongres-sprzedazowy.explanator.pl oraz na naszym facebookowym fanpage’u.
W tym wydaniu: