Szef Sprzedaży Wydanie 37/2018 - Gdzie i jak sprzedawać?
Wydanie 37/2018

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Gdzie i jak sprzedawać?

Nikt już chyba nie ma wątpliwości, że tradycyjny podział na sprzedaż stacjonarną i online jest od dawna nieaktualny. Dostępność nowych technologii, oczekiwania polskich konsumentów dotyczące możliwości szybkiego dokonywania zakupów w każdym miejscu i czasie oraz rosnące zaufanie do sklepów internetowych wymuszają na firmach wprowadzenie rozwiązań omnichannelowych, które pozwolą możliwie najlepiej dopasować się do preferencji klienta. Jednak samo uruchomienie dużej liczby kanałów sprzedaży nie gwarantuje sukcesu. Ważne, aby wybrać te, które będą skutecznie docierać do grupy docelowej i pozwolą na efektywną sprzedaż. Łatwo powiedzieć, trudniej wykonać, prawda? Aby chociaż trochę ułatwić Państwu to zadanie, nasz Temat Numeru poświęciliśmy analizie potencjalnych kanałów dystrybucji. Martyna Kurzela, w oparciu o liczne raporty oraz własne doświadczenia zawodowe, podpowiada, czego oczekują współcześni klienci oraz jak wzmacniać sprzedaż, wykorzystując nowoczesne technologie.

Po wybraniu najbardziej odpowiednich kanałów dystrybucji nadchodzi czas na zaplanowanie jej modelu. Na czym polegają różnice pomiędzy dystrybucją intensywną, selektywną i ekskluzywną oraz jakie są najczęstsze błędy popełniane na tym etapie pracy, w artykule „Znaleźć idealny model dystrybucji” pisze Jacek Klimek. Z kolei w rubryce „Call/contact center” znajdą Państwo argumenty na poparcie tezy, że wielokanałowość to dziś absolutna konieczność także w centrach obsługi klienta.

Jednym z największych wyzwań menedżera zespołu handlowego jest zarządzanie nim, kiedy pogarsza się sytuacja finansowa firmy. Jak uniknąć masowych ucieczek handlowców z naszego działu? Podpowiedzi znajdą Państwo w artykule Michała Lisieckiego „Kiedy firma jest w złej sytuacji finansowej i pracownicy o tym wiedzą”. Z kolei o tym, jak łagodzić negatywne skutki obniżki prowizji, pisze Grzegorz Spólnik w tekście „Obniżka prowizji w firmie – jak nie stracić pracowników”.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.