Szef Sprzedaży Wydanie 33/2017 - Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego
Wydanie 33/2017

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego

Jak budować współodpowiedzialność handlowców za realizację planów sprzedażowych? Jak wyznaczać im cele, aby nie skupiali całej uwagi na pierwszym zakupie, ale budowali długotrwałą więź z klientem? Jak motywować zespół, żeby działał efektywnie i osiągał wysokie wyniki? Zdaniem Lecha Dworaczyńskiego zbyt często szefowie sprzedaży skupiają się na wynikach, pomijając sposób ich osiągnięcia. Zdaniem autora to właśnie ma kluczowe znaczenie w budowaniu świadomego i efektywnego zespołu sprzedażowego. Więcej na ten temat przeczytają Państwo w artykule „Zarządzanie efektywnością zespołu handlowego”. Motywowanie handlowców w sytuacji, kiedy nie możemy im zaoferować awansu czy podwyżki jest trudne, a jednak możliwe. O tym, jak to robić skutecznie w tekście „Motywowanie w płaskiej strukturze” pisze Zofia Jakubczyńska. Z kolei z problemem spadku motywacji w zespole zmierzyła się w tekście „Gdy spada morale zespołu” Iza Krejca Pawski.

Cena podczas zakupu odgrywa coraz mniejszą rolę. Klient chce otrzymać coś więcej niż tylko produkt (usługę) i jest w stanie za to dodatkowo zapłacić. To „coś więcej” to tzw. wartość dodana, np. dłuższa gwarancja, darmowa wysyłka, świetna obsługa klienta itd. O tym, jak kreować dodatkową wartość produktu lub usługi w artykule „Kreowanie wartości produktu” podpowiada Agnieszka Grostal.

W czerwcu portfolio naszego wydawcy powiększyło się o nowy magazyn: „E-commerce & Digital Marketing”. Gorąco zachęcam do lektury tych z Państwa, którzy szukają rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży w e-commerce. Szczegóły na stronie www.e-commerce-24.pl.

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.