Nowy magazyn o sprzedaży internetowej
30 czerwca ukaże się pierwszy numer dwumiesięcznika „E-commerce & Digital Marketing”. Magazyn skierowany jest do wszystkich, którzy zajmują się sprzedażą internetową.
Przewodnim tematem pierwszego wydania magazynu będzie sprzedaż transgraniczna. Czytelnicy otrzymają wskazówki, w jaki sposób oferować swoje produkty klientom zagranicznym, na co zwrócić uwagę przy planowaniu ekspansji na rynki UE, jakie prawo reguluje uprawnienia i obowiązki stron transakcji, gdy umowa zawierana jest między podmiotami pochodzącymi z różnych krajów. W numerze pojawią się również podpowiedzi, jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają, jak komunikować klientom niedostępność towaru lub usługi, aby ich nie zniechęcić do zakupów, i jak wyeliminować negatywne zjawiska związane z e-płatnościami, a także w jakich przypadkach sprzedawca nie odpowiada za uszkodzenie towaru podczas dostawy do klienta.
Integralną częścią magazynu jest serwis E-commerce-24.pl, w którym czytelnicy znajdą dodatkowe materiały, uzupełniające zagadnienia poruszane w magazynie oraz praktyczne narzędzia, takie jak wzór reklamacji usługi kurierskiej, procedura zabezpieczenia e-płatności, przykładowa ścieżka komunikacji z klientem w sytuacji, kiedy towar jest niedostępny w sklepie, schemat opisu produktu.
Tytuł: „E-commerce & Digital Marketing”
Wydawca: Explanator
Objętość: 64 strony
Cena: 47 zł