Prospecting
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Prospecting, czyli inaczej poszukiwanie klientów, to szereg czynności i metod powiązanych w system działań, które mają na celu poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób i/lub instytucji potencjalnie zainteresowanych oferowanym produktem lub usługą. Pojęcie możemy sprowadzić do budowania rynku klientów. Prospecting jest pierwszym etapem cyklu sprzedażowego, którego elementy można przedstawić w postaci niekończącego się koła aktywności przedstawiciela handlowego. Jak wygląda prospecting w praktyce i jak określić jego efektywność? O tym między innymi.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Jak dotrzeć do nowych klientów w sytuacji, gdy rynek jest nasycony wszelkiego rodzaju produktami i usługami?
- Jakie czynniki mają decydujące znaczenie dla skuteczności prospectingu?
- Co może zrobić menedżer, by sprzedaż w jego dziale stała się bardziej systematyczna i przewidywalna?
- Jakie mamy do dyspozycji techniki i metody poszukiwania klienta?
- Jak rozliczać handlowców z realizacji działań prospectingowych?
- Dlaczego oprócz profilu idealnego klienta warto zdefiniować również profil złego klienta?
- Jak mierzyć procesy w sprzedaży?
- Jak zapobiegać chaosowi informacyjnemu i braku spójności w firmie?