Polityka rabatowa
Cena netto: 29,00 zł
Cena brutto: 35,67 zł
Polityka rabatowa jest newralgicznym obszarem aktywności firmy, który w istotny sposób przekłada się na jej wyniki. Źle zaplanowany, pozostający poza należytym monitoringiem system rabatowy zamiast przynosić korzyści może stanowić zalążek wielu problemów. Warto zastanowić się, jak stosowanie obniżek cen, rabatów czy upustów wpływa z jednej strony na zyskowność firmy, a z drugiej na dostarczaną wartość oraz postrzeganie marki.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- Czym różni się rabat frontowy od retrospektywnego?
- Jakie metody naliczania rabatów warto stosować, żeby uzyskać korzystniejszą cenę sprzedaży?
- Jak – poprzez zapisy bonusowe – wspierać realizację obranej polityki sprzedaży?
- Jak unikać błędów w polityce rabatowej?
- Na jakich zasadach powinna opierać się polityka rabatowa firmy?