Szef Sprzedaży
Temat numeru: Jak zbudować efektywny zespół sprzedażowy?
Rosnące wyniki sprzedażowe i efektywny zespół handlowców to niewątpliwie marzenie każdego szefa. W jaki sposób zbudować taki zespół i dobrze nim zarządzać? Jak zyskać szacunek i zaufanie zespołu oraz stworzyć dobrą atmosferę pracy? Jak zwiększyć efektywność pracy całej grupy, wykorzystując indywidualne predyspozycje wszystkich osób wchodzących w jej skład? Odpowiedzi na te pytania dostarczy Państwu lektura tekstu, który otwiera bieżące wydanie magazynu.
Szczególnie zachęcam do zapoznania się z artykułem Od „dżungli rabatowej” do skutecznego systemu rabatowania, którego autorzy zweryfikowali powszechne przekonanie, że obniżanie cen jest najprostszym mechanizmem obrony przed spadającym popytem, sposobem na przejęcie udziałów rynkowych oraz na przyciągnięcie klientów konkurencji. Warto zapoznać się z zaprezentowanymi w tekście skutkami nieumiejętnego i niekonsekwentnego zaplanowania rabatów oraz z propozycjami szybkich do wdrożenia rozwiązań, pomagających ograniczyć skutki „dżungli rabatowej”.
Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów, zwracając Państwa uwagę na ten poświęcony nowej ustawie o prawach konsumenta i jej konsekwencjom dla przedsiębiorców – Rewolucja prawna w handlu e-commerce.
W tym wydaniu: