4 powody, żeby odwiedzić Targi Packaging Innovations

Na czym opiera się sukces sklepu internetowego? To pytanie zadaje sobie niejeden przedsiębiorca. Z pewnością jego właściciel zwraca uwagę na najmniejszy szczegół. Pozyskanie klientów nie jest bowiem rzeczą łatwą, jednak jeszcze trudniejszym zadaniem jest zdobycie ich lojalności. Jak to osiągnąć? Należy zadbać m.in. o to, aby zamówiony produkt dotarł do odbiorcy szybko, sprawnie i… efektownie.

Targi Packaging Innovations 2017 (13).jpg

Osoby poszukujące najlepszych rozwiązań z zakresu opakowań powinny odwiedzić 10. Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations 17-18 kwietnia 2018 roku w Centrum EXPO XXI Warszawa. Co na nich znajdą?

1) Prosto do celu

Opakowanie powinno przede wszystkim odpowiednio zabezpieczać produkt, ale także wyglądać estetycznie i łatwo się otwierać. Nic nie drażni bardziej niż paczka, która uporczywie nie chce uwolnić swojej zawartości. Zazwyczaj też droga od wytwórcy do konsumenta jest długa: transport, hurtowania, transport, dystrybucja, transport, sprzedaż. Stąd opakowania do transportu i nadzór nad procesem dostarczenia produktu są tak istotne.

➡ Wystawcy zaprezentują palety, opakowania logistyczne, zbiorcze i ochronne.

2) Pod kontrolą

Ogromny pośpiech w jakim żyjemy sprawia, że wszystko chcemy mieć tu i teraz. Z tego powodu przesyłki zaopatruje się w specjalne chipy, dzięki którym nadawca i adresat mogą śledzić ich trasę. Szczególnie w przypadku towarów kupowanych on-line klient chce mieć przesyłkę pod stałą kontrolą i znać precyzyjny czas dostawy.

➡ Wystawcy zaprezentują rozwiązania z zakresu znakowania opakowań i trackingu.

3) Świadomie

Funkcja ochronna opakowania to jedno, jednak w obecnych czasach to czy opakowanie jest ekologiczne czy nie, również wpływa na jego odbiór. To właśnie te tworzone z myślą o środowisku są najbardziej pożądane.

➡ Produkty nadające się do recyklingu oraz produkowane z surowców wtórnych zostaną zaprezentowane w ramach strefy tematycznej EKOPACK.

4) Technologicznie i merytorycznie

Kluczem do sukcesu sklepu jest również bez wątpienia brand marketing, którego częścią jest wygląd opakowania.

➡ Doskonałym miejscem na zapoznanie się z innowacjami z zakresu designu i technologii są seminaria workShops. Specjaliści opowiedzą o najnowszych i najbardziej efektywnych rozwiązaniach z zakresu bradmarketignu. Nie zabraknie także case studies i innowacji z zakresu technologii pakowania.

Tu trzeba być

Goście Targów Packaging Innovations znajdą na wystawie rozwiązania dostosowane dla każdego produktu. Ponad 200 międzynarodowych firm zaprezentuje ofertę w 7 strefach tematycznych. Targi Packaging Innovations to najważniejsze targi opakowań w Europie Środkowo-Wschodniej. Do zobaczenie 17-18 kwietnia 2018 r. w Centrum EXPO XXI Warszawa.

Więcej informacji na: www.packaginginnovations.pl

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.