As Sprzedaży
Temat numeru: Kariera handlowca: gdzie jestem, dokąd zmierzam?
Czy wiesz, gdzie chcesz być za 5 czy 10 lat? Czy masz wizję swojej kariery zawodowej? Wiedza o tym, czego chcemy (lub nie chcemy), inwestowanie w rozwój siebie i swoich umiejętności daje poczucie bezpieczeństwa i kontroli nad własnym życiem. Plan rozwoju zawodowego natomiast, to punkt odniesienia do podejmowanych działań, które powinny doprowadzić nas do wyznaczonego celu. O tym, jak przygotować taki plan, aby był ambitny, ale też motywował i był możliwy do realizacji pisze Zofia Jakubczyńska.
Polecam również artykuł Żanety Rachlewicz poświęcony dosprzedaży – jeśli tylko jest wykorzystywana umiejętnie, stanowi szybki sposób na zwiększenie efektywności podejmowanych działań sprzedażowych. Łatwiej przecież zaproponować obecnemu klientowi dodatkowy produkt, niż pozyskać zupełnie nowego, który nie zna nas i naszej firmy.
Zdrowie to dla każdego klienta delikatny temat, dlatego sprzedaż produktów i usług zdrowotnych jest szczególnie trudna i wymaga dużej delikatności w rozmowie. Kluczowe znaczenie ma tutaj zaufanie i poczucie bezpieczeństwa. W jaki sposób rozmawiać z klientem o zdrowiu? Jakich sformułowań unikać? Jak być skutecznym w sprzedaży usług zdrowotnych? Na te pytania odpowiada Dorota Rachelska w artykule „Bądź jak lekarz, czyli jak rozmawiać z klientem o zdrowiu”.
„As Sprzedaży” jest obecny na rynku wydawniczym od ponad dwóch lat. Z tej okazji chcielibyśmy wam serdecznie podziękować za to, że jesteście z nami i zaprosić do kontaktu. Masz pomysł na temat? Miałeś do czynienia z trudną sytuacją sprzedażową? Poszukujesz narzędzia, które ułatwiłoby ci pracę? Napisz lub zadzwoń!
W tym wydaniu: