E-commerce & Digital Marketing
Temat numeru: Customer experience
To, jakie odczucia będą towarzyszyły naszemu klientowi przed, w trakcie i po dokonaniu zakupu, może mieć kluczowe znaczenie dla jego przyszłych decyzji, a także ogólnego stosunku do sklepu i marki. Co zrobić, żeby wrażenia były pozytywne? Jak dopasować customer experience do panujących trendów, sytuacji gospodarczej czy pandemicznej? Jak content wpływa na doświadczenia konsumenta? W jaki sposób innym udaje się budować jego lojalność? To tylko nieliczne z pytań, na które odpowiadamy w bieżącym wydaniu magazynu. Szczególnie polecam Państwa uwadze moją rozmowę z Tomaszem Sobczakiem, Regional Sales & Business Development Managerem Findwise (część Tieto EVRY), w której skupiamy się na trendach w customer service, trudnej sztuce zarządzania wiedzą w call center oraz wsparciu technologicznym dla obsługi klienta. Bardzo ciekawa perspektywa, bo człowieka, który podchodzi do tematu trendów i obsługi od strony technologii, którego doświadczenia są takie, że trudny klient to taki, który nie jest zdecydowany i któremu trzeba pokazać różnorodność produktów w naszym sklepie, cały czas mając na uwadze, że technologia w postaci wyszukiwarek, chatbotów czy CRM-ów jest w stanie wesprzeć nas na każdym z etapów tego procesu. Ponadto w numerze bierzemy pod lupę fenomen sklepów jednoproduktowych, pokazujemy, jak liczyć wartość klienta w B2B oraz szczegółowo analizujemy sklep internetowy IKEA.
W tym wydaniu: