Szef Sprzedaży Wydanie 54/2021 - Jak planować sprzedaż na 2021 r. w obliczu pandemii?
Wydanie 54/2021

Szef Sprzedaży

Temat numeru: Jak planować sprzedaż na 2021 r. w obliczu pandemii?

Planowanie sprzedaży na rok 2021 to zadanie jeszcze trudniejsze niż zwykle. W związku z wciąż trwającą pandemią i pojawiającymi się restrykcjami, z których wiele dotyczy sprzedaży, sytuacja rynkowa nadal jest bardzo niepewna. Co za tym idzie, zarówno szefowie sprzedaży, jak i handlowcy muszą z góry liczyć się z koniecznością wielu modyfikacji planów i dotychczasowych sposobów działania. Jak wykorzystać czas pandemii, by lepiej poznać naszą grupę docelową i przeprowadzić właściwą segmentację klientów? Na co zwrócić uwagę, weryfikując wyniki handlowców? Na te i inne pytania w Temacie Numeru odpowiada Sandra Kluza.

Spowodowana m.in. pandemią zmiana modelu sprzedaży i zachowań zakupowych klientów wymusza na wielu firmach przeformułowanie dotychczasowej oferty wartości. Jak pisze w swoim artykule „Nowe czasy, nowa oferta wartości?” Marek Waśkiewicz, „rozwiązania, jakie zapewniamy klientom, są na tyle dobre, na ile istotne są problemy, które ich dotyczą”. Jak rozpoznać, że konieczność zmiany oferty wartości stoi również przed naszą firmą i jak znaleźć swoją unikalną wartość dla klienta? Zapraszam do lektury całego artykułu.

Jak często zdarzało się Państwu uczestniczyć w spotkaniach, których celem wydawało się być wyłącznie... samo spotkanie? Przypuszczam, że niewiele jest wśród nas osób, które mogłyby z pełnym przekonaniem powiedzieć, że nigdy im się to nie zdarzyło. Nie da się ukryć, że takie bezcelowe spotkania są bardzo frustrujące i powodują niechęć do kolejnych prób omawiania różnych tematów w szerszym gronie. Tymczasem właściwie poprowadzone spotkanie, z jasno określonym celem i agendą, może bardzo pomóc w rozwiązaniu firmowych problemów, znalezieniu nowych pomysłów do wdrożenia w organizacji czy zarysowaniu konkretnego planu działania na najbliższe dni, tygodnie, miesiące. Jak prowadzić spotkania, z których nikt nie będzie chciał się ewakuować, podpowiada Łukasz Fiuczyński w artykule „Ratunku, niech ktoś mnie stąd zabierze...” .

W tym wydaniu:

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.