Szef Sprzedaży
Temat numeru: Zarządzanie rozproszonymi zespołami sprzedażowymi – wyzwania i zagrożenia
Nowy rok to zawsze nowe otwarcie – 365 dni, z których każdy może okazać się przełomowym rozdziałem w historii firmy i przynieść rekordową sprzedaż, czego oczywiście w imieniu całego zespołu redakcyjnego „Szefa Sprzedaży” serdecznie Państwu w 2018 roku życzę.
Aby być dla Państwa jeszcze lepszym wsparciem w codziennej pracy, nasz magazyn również poddaliśmy pewnym zmianom. Wiemy, że czas to dzisiaj jeden z najcenniejszych zasobów, dlatego mamy nadzieję, że odświeżona szata graficzna będzie nie tylko cieszyć Państwa oko, ale też pomoże jeszcze łatwiej odnajdywać w kolejnych numerach interesujące Państwa treści. Kluczowe tematy wydania znajdą Państwo teraz nie tylko na okładce, ale także na grzbiecie czasopisma. Każdy artykuł zaczynać się będzie natomiast od krótkiej listy pytań, na które odpowiedzi znajdują się w jego treści. Zwiększona liczba wyróżnień, tabel i infografik ma za zadanie pomóc w szybkim przyswojeniu najważniejszych informacji. Tak jak do tej pory – treści zawarte w papierowym wydaniu uzupełniać będą dodatkowe teksty i dokumentacja zamieszczane na stronie internetowej www.szef-sprzedazy.pl.
Nie zmienia się również podstawowe założenie czasopisma – nadal chcemy być dla Państwa źródłem wiedzy i inspiracją do ciągłego wzbogacania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Z nowym rokiem startujemy więc z dwiema nowymi rubrykami. Pierwsza z nich – Call/Contact Center – poświęcona będzie nowoczesnym kanałom kontaktu firm z ich klientami oraz obsłudze posprzedażowej. Ponieważ nie samą pracą żyje szef sprzedaży, uruchamiamy także rubrykę Lifestyle – w bieżącym numerze krytyk filmowy Wiesław Kot przygotował dla Państwa autorskie zestawienie inspirujących filmów o sprzedaży.
W tym wydaniu: