Dobre leady zawsze w cenie
Niezależnie od tego, czy mówimy o sprzedawcy na rynku B2B czy B2C, jeśli działa według obowiązujących w branży standardów aktywności, jego głównym problemem jest brak czasu na realizację wszystkich przydzielonych zadań. Na początku drogi zawodowej skupia się na stałej rozbudowie bazy klientów. Jeśli już takową posiada, zajmuje się obsługą bieżącą już posiadanych klientów w poczuciu dyskomfortu braku czasu na poszukiwanie nowych.
Na rynku polskim większość firm nadal pozostawia obszar poszukiwania i kwalifikacji potencjalnych klientów w rękach samych sprzedawców. Ludzie o unikalnej (jednak!) umiejętności sprzedaży, wykonują większość czynności niezbędnych do jej przeprowadzenia. Ten brak specjalizacji w procesach sprzedażowych zbyt często powoduje widoczne gołym okiem problemy – sprzedawcy nie mają czasu na wykonanie wszystkich czynności sprzedażowych dobrze.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 90% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.