As Sprzedaży
Temat numeru: Dlaczego tracisz sprzedaż?
Nie ma handlowca, który nigdy nie przeżył utraty sprzedaży. Co więcej, wielu pracowników działów handlowych doświadcza całych okresów pogarszających się wyników. Aby jak najszybciej wyjść z takiej sytuacji, która odbija się nie tylko na twoim koncie, ale też na twojej motywacji do pracy, należy bliżej przyjrzeć się powodom, przez które najczęściej tracimy sprzedaż. W Temacie Numeru robią to dla Was Elżbieta Sawczuk i Tomasz Kalko. Przeczytajcie koniecznie!
Zimne telefony to dla większości handlowców prawdziwa zmora – i teoretycznie nic w tym dziwnego. Nikt nie lubi mieć poczucia, że dzwoni do klienta, który najchętniej natychmiast by się rozłączył, bo niczego od nas nie potrzebuje. Tyle że... jeśli odpowiednio ustawimy grupę docelową i zwrócimy uwagę na kilka innych kwestii, takie sytuacje odejdą w niepamięć! Co zatem zrobić, by telefonów wykonywać zdecydowanie więcej i by były bardziej skuteczne? Swoim doświadczeniem dzieli się Łukasz Fiuczyński w artykule „Czy w 2021 r. cold calling nadal działa?”
Waszej uwadze polecam też tekst Roberta Grzybka – kolejny odcinek serii „Współczesne metody i techniki sprzedaży”. Tym razem autor pochyla się nad popularnymi typologiami osobowości i tezą, że dopasowywanie się handlowca do temperamentu klienta pomaga w sprzedaży. Czy rzeczywiście tak jest? Sprawdźcie sami – myślę, że możecie być zaskoczeni...
W tym wydaniu: