E-commerce & Digital Marketing Wydanie 17/2020 - Rewolucja w e-commerce
Wydanie 17/2020

E-commerce & Digital Marketing

Temat numeru: Rewolucja w e-commerce

Czy tego chcemy czy nie, mamy zupełnie nową rzeczywistość. Prawdopodobnie nie będzie już tak samo jak przed pandemią COVID-19. Robienie zakupów online w 2020 r. potwierdziło 73 proc. polskich internautów, którzy wzięli udział w badaniu zrealizowanym przez Gemius Polska. Dla porównania: taką samą deklarację w 2019 r. złożyło 62 proc. ankietowanych, w 2018 – 56 proc., a w 2017 – 54 proc. Handel elektroniczny rośnie w siłę, ale też musi stawić czoła wyzwaniom, które jeszcze rok temu nikomu nie przyszły do głowy. Jesteśmy świadkami bezprecedensowych zmian, na które musimy reagować w trybie natychmiastowym.

W bieżącym wydaniu dużo miejsca poświęcamy tej „nowej normalności” w e-commerce i wyzwaniom, jakie pandemia stawia wszystkim jego uczestnikom. Zacznijmy od branży KEP, która musi stawić czoła wzrostowi wolumenu przesyłek i nowym warunkom reżimu sanitarnego. A tymczasem przed nami jeszcze Black Friday i Cyber Monday, a także święta Bożego Narodzenia, które w kalendarzu są od zawsze, a jednak niezmiennie zaskakują sprzedawców. Co na to firmy kurierskie? Aby sprostać lawinowo rosnącym wymaganiom, będą musiały zaadaptować nowe rozwiązania, o których piszemy szeroko w bieżącym wydaniu magazynu.

Pandemia zmienia wymagania klientów, a to z kolei wymusza zmianę podejścia firm do sprzedaży i obsługi. Na co zwrócić uwagę, żeby sprostać oczekiwaniom „nowych” klientów? Które marki dobrze wykorzystują kryzys? I wreszcie, jak obecnie w pełni wykorzystać potencjał mediów społecznościowych, aby sprostać oczekiwaniom klientów tu i teraz? Zespół autorski jak zawsze przygotował zestaw wyczerpujących odpowiedzi na powyższe pytania. I na wiele, wiele innych.

Gorąco zapraszam do lektury!

W tym wydaniu:

Wybierz abonament już od 83 zł miesięcznie Pokaż abonament
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM