Social media w służbie e-commerce
Cena netto: 49,00 zł
Cena brutto: 60,27 zł
Social media to potężne narzędzie w rękach e-commerce, a coraz częściej także podstawowy środek komunikacji. Pomaga w kreowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu nowych klientów, co trudno przecenić. Czas sięgnąć po dostępne narzędzia i stosunkowo szybko zwiększyć konwersję w swoim e-sklepie.
Z artykułów dowiesz się m.in.:
- W jaki sposób budować społeczność wokół e-biznesu i jak przełożyć to na sprzedaż?
- Jak zbudować w social media społeczność oddaną marce?
- Na co zwrócić uwagę, podejmując współpracę z influencerami?
- Jak przełożyć działania w mediach społecznościowych na konwersję w sklepie internetowym?
- Jakie kryzysy są bardziej niebezpieczne dla marki: bezpośrednie czy pośrednie?
- Czy zasada „nieważne jak mówią, byle mówili” sprawdza się z korzyścią dla sprzedaży?
- Jak kryzysy w mediach społecznościowych przełożyły się na sprzedaż znanych marek?
- Jak za pośrednictwem Facebooka dotrzeć do konkretnych grup klientów?
- Jak sprzedając produkty specjalistyczne skutecznie promować je na Facebooku?
- Jak cały proces generowania leadów sprzedażowych zamknąć w obrębie fanpage’a e-sklepu?
- W jaki sposób budować swoją obecność w mediach społecznościowych na rynku B2B?
- Kiedy i dlaczego warto założyć kontro sklepu na LinkedIn?