SOS: wypalony sprzedawca
Na dzisiejszym rynku, szybko zmieniającym się pod względem zarówno oczekiwań klientów, jak i wykorzystywanych technologii, kwestia utrzymania właściwego skupienia wymaga dużej odporności psychicznej każdego sprzedawcy oraz jego odpowiedniego wsparcia przez otoczenie biznesowe – szczególnie przez bezpośrednich przełożonych.
Zjawisko wypalenia zawodowego doczekało się nie tylko wielu definicji, ale również zostało poddane wycenie w aspekcie strat finansowych firmy. Niektórzy uważają, że jest ono szczególnie nasilone wśród osób zajmujących się sprzedażą, mających częsty kontakt z klientem.
W biznesie sprzedażowym wypalenie zawodowe może być bardziej widoczne, co wynika z systematycznej kontroli aktywności zawodowej i towarzyszących jej wyników. Nie ulega wątpliwości, że procesom sprzedażowym towarzyszą duże emocje, które nie zawsze prowadzą do właściwych efektów.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 87% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.