Grywalizacja i dyżury eksperckie podczas Forum Szefów Sprzedaży
Temat przewodni Forum to Sprzedażowy Dream Team – zaproszeni goście przedstawią case study z wdrożenia działań zwiększających efektywność zespołów handlowych w firmach z różnych branż, m.in. produkcyjno-usługowej, projektowo-budowlanej, samochodowej, FMCG i finansowej.
W programie przewidziano dwa panele specjalne – Zakaz konkurencji w dziale sprzedaży oraz Grywalizacja w programach motywujących. Obecni na Forum szefowie sprzedaży będą mogli się przekonać na własnej skórze, na czym polega grywalizacja. Dla tych, którzy w trakcie dwóch dni wykażą się największą aktywnością i zgromadzą najwięcej punktów w ramach gry, przewidziano atrakcyjne nagrody.
Uczestnicy Forum będą mieli również możliwość indywidualnych konsultacji z ekspertami w specjalnym punkcie konsultacyjnym. Eksperci będą udzielali porad m.in. w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii sprzedażowych, systemów motywacyjnych, optymalizacji wynagrodzeń i obsługi klienta.
Pierwszy dzień Forum zakończy się bankietem – „Szef Sprzedaży wieczorową porą”, podczas którego uczestnicy będą mogli lepiej się poznać.