Narzędzie do analizy kosztów marketingowych
Trudno wyobrazić sobie efektywną sprzedaż bez marketingu, trudno również mówić o efektywnym marketingu bez konkretnych efektów sprzedażowych. Cała trudność polega na tym, by umieć przełożyć informacje marketingowe na konkretne działania w dziedzinie sprzedaży.
Nie można oddzielić działalności marketingowej od działalności sprzedażowej, chociaż taki punkt widzenia wyda się krzywdzący wielu marketerom, skoncentrowanym również na takich efektach działań marketingowych jak budowanie wizerunku, popularyzacja marki, czy wzrost udziałów w rynku. W praktyce jednak to sprzedaż nadal jest dla wielu firm głównym miernikiem efektywności działań marketingowych.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 93% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.