Nowa koncepcja premium w marketingu
25 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja Programmatic Marketing organizowana przez „Puls Biznesu”. „Szef Sprzedaży” objął nad nią patronat medialny.
Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.
Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.
Podczas konferencji zostaną poruszone mi.in. tematy:
- Programmatic marketing jako nowa koncepcja premium
- Multichannel programmatic – maksymalizacja skuteczności działań w sieci
- ROI, KPI – jak mierzyć efektywność programmatic?
- Kampanie brandingowe w erze programmatic
- Outsourcing czy insourcing – efektywne rozwiązania programmatic marketing
Prelegenci:
- Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
- Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD
- Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
- Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute
- Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint
- Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform
- dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax
Szczegóły:
http://konferencje.pb.pl/konferencja/924,programmatic-marketing
e-mail: szkolenia@pb.pl
Tel: 22 333 9777