Nowa koncepcja premium w marketingu

25 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja Programmatic Marketing organizowana przez „Puls Biznesu”. „Szef Sprzedaży” objął nad nią patronat medialny.

Programmatic marketing to odpowiedź na coraz bardziej widoczną potrzebę wzrostu wydajności, precyzji i efektywności reklamy online. Koncepcja i technologia stojąca za zautomatyzowanym kupowaniem i sprzedawaniem wirtualnych „przestrzeni reklamowych” i „mediów” jest już powszechnie stosowana. Wiele wyzwań pozostaje wciąż w sferze potrzeb praktyków – multichannel, różnorodność urządzeń, wewnętrzna organizacja marek (prestiż i marki premium) czy skala zasięgu vs. jakość. Pojawiają się pytania o rolę kreatywności, czynnika ludzkiego i jakości, gdy w dyskursie dominuje nacisk na bazy danych, analizy i ilość.

Konferencja Programmatic Marketing powstała w odpowiedzi na oczekiwania osób zajmujących się marketingiem.

Podczas konferencji zostaną poruszone mi.in. tematy:

  • Programmatic marketing jako nowa koncepcja premium
  • Multichannel programmatic – maksymalizacja skuteczności działań w sieci
  • ROI, KPI – jak mierzyć efektywność programmatic?
  • Kampanie brandingowe w erze programmatic
  • Outsourcing czy insourcing – efektywne rozwiązania programmatic marketing

Prelegenci:

  • Paulina Zyśk-Lisica, Kierownik Zespołu Sprzedaży Systemowej, Grupa Wirtualna Polska
  • Marta Lech-Maciejewska, Country Manager, iBILLBOARD
  • Damian Huba, Sales Manager w zespole DoubleClick, Google
  • Ewelina Ciach, Customer Intelligence and Marketing Automation Expert, SAS Institute
  • Artur Banach, Prezes Zarządu/CEO, Netsprint
  • Bartosz Malinowski, Dyrektor ds. Rozwoju na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, Adform
  • dr Monika Żuraw, Radca Prawny, Wspólnik w kancelarii BSWW Legal & Tax || Marcin Kroll, Aplikant rzecznikowski i adwokacki, Prawnik w kancelarii BSWW Legal & Tax

 

Szczegóły:

http://konferencje.pb.pl/konferencja/924,programmatic-marketing

e-mail: szkolenia@pb.pl

Tel: 22 333 9777

Kilka wariantów prenumeraty Pokaż opcje
Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań Wybieram

Abonament już od 83 zł miesięcznie

Dwutygodniowy dostęp bez zobowiązań

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

WYBIERAM

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Pełen dostęp do wszystkich treści portalu
to koszt 83 zł miesięcznie
przy jednorazowej płatności za rok

Dwutygodniowy dostęp do wszystkich treści
portalu za 99 zł netto, które odliczymy od ceny
regularnej przy przedłużeniu abonamentu

WYBIERAM

Polityka cookies

Dalsze aktywne korzystanie z Serwisu (przeglądanie treści, zamknięcie komunikatu, kliknięcie w odnośniki na stronie) bez zmian ustawień prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez EXPLANATOR oraz partnerów w celu realizacji usług, zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Usługa Cel użycia Włączone
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony Nie możesz wyłączyć tych plików cookies, ponieważ są one niezbędne by strona działała prawidłowo. W ramach tych plików cookies zapisywane są również zdefiniowane przez Ciebie ustawienia cookies. TAK
Pliki cookies analityczne Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Pliki cookies marketingowe Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.