Szef Sprzedaży
Temat numeru: Internet w służbie sprzedaży
Wielu z nas nie wyobraża sobie życia i pracy bez Internetu. Internet odgrywa również coraz większą rolę w procesie zakupowym. Sieć to nie tylko zakupy online – pomaga nam również, kiedy poszukujemy informacji o produkcie lub usłudze, porównujemy ceny, sprawdzamy opinie… Trudno sobie wyobrazić dzisiaj działania sprzedażowe bez Internetu. Jak więc wykorzystać narzędzia, które nam oferuje, aby zwiększyć sprzedaż? Jak dotrzeć do klienta w sieci i przekonać go do naszej oferty? Dowiecie się tego z lektury tekstu „Internet w służbie sprzedaży” Marka Rawickiego i Mateusza Walkowiaka.
Wyjazdy służbowe są nieodzowną częścią pracy handlowców. Nie każdy jednak jest podróżą służbową w rozumieniu przepisów prawa pracy. Kiedy wyjazd handlowca na spotkanie z klientem należy potraktować jako podróż służbową, a kiedy stanowi on jedynie wykonywanie zwykłych obowiązków? Jak określić miejsce pracy przedstawiciela handlowego, podróżującego po całym kraju, w umowie o pracę? Odpowiedzi szukajcie w artykule „Handlowiec w podróży” Jakuba Antkowiaka.
CRM – system, który powinien ułatwiać pracę handlowcom, często jest przez nich traktowany jako źródło dodatkowych, nielubianych przez nich obowiązków i narzędzie nadzoru ze strony szefa. Jak zmienić tę sytuację? O tym, jak sprawić, aby nasi sprzedawcy pokochali CRM albo przynajmniej się z nim zaprzyjaźnili, pisze Łukasz Kamionka w tekście „CRM – system nadzoru czy narzędzie ułatwiające pracę?”.
W tym wydaniu: