Henrietta Varju – dyrektor sprzedaży i marketingu w Edenred Polska
Droga do sukcesu dyrektor sprzedaży i marketingu, zastępcy dyrektora zarządzającego i członka zarządu w Edenred Polska.
Jak trafiła Pani do biznesu?
Całkiem przypadkiem. Po studiach wyjechałam do Wiednia. Potem był Nowy Jork, gdzie swoją karierę zawodową rozpoczęłam w jednym z niemieckich banków korporacyjnych na Wall Street. Po 9 latach emigracji na stałe przeprowadziłam się do Polski, a to za sprawą mojego męża, Polaka, którego poznałam w Stanach. Początkowo pracowałam w consultingu, zajmując się dużymi, długoterminowymi projektami restrukturyzacji, m.in. dla branż FMCG i budowlanej.
Kolejny punkt na mojej zawodowej drodze to firmy Sodexo i Bonus Systems. Odpowiadałam w nich za rozwój biznesu. Na tym etapie pracy ogromne znaczenie miało moje doświadczenie zdobyte za oceanem, bo z sukcesem pozwoliło mi przekonać polski rynek do pierwszych kart przedpłaconych.
W 2011 r. postanowiłam związać się z Grupą Edenred, która była w fazie zmian związanych z przechodzeniem z bonów papierowych na rozwiązania karciane. Moje know-how świetnie wpisywało się w nową strategię Edenred.
Wykorzystałeś swój limit bezpłatnych treści
Pozostałe 88% artykułu dostępne jest dla zalogowanych użytkowników portalu. Zaloguj się, wybierz plan abonamentowy albo kup dostęp do artykułu/dokumentu.