Szef Sprzedaży
Temat numeru: Skuteczna sprzedaż
10 marca 1876 roku zostało wypowiedziane słynne zdanie – Panie Watson, proszę tu przyjść. Słowa te były pierwszą udaną próbą połączenia telefonicznego, a ich autorowi przypisuje się wynalezienie telefonu. Aleksander Bell, który jako pierwszy opatentował ten wynalazek, z pewnością nie przypuszczał, że ponad 100 lat później telefon będzie doskonałym narzędziem sprzedaży. Tymczasem dziś przez telefon można sprzedać wszystko, niezależnie od branży, w której działamy. Co więcej, wiele wskazuje na to, że w najbliższych latach ta forma kontaktu z klientem będzie zyskiwać na znaczeniu.
Mając to na uwadze, w bieżącym numerze przygotowaliśmy dla Państwa nie tylko zestaw najważniejszych zasad sprzedaży telefonicznej, lecz także poparte praktyką rady, jak poprawić komfort pracy handlowców w open space’ach, a co za tym idzie – również ich wyniki. Wskazujemy też sposoby skutecznego wdrożenia systemów wsparcia telesprzedaży oraz prawne aspekty telepracy.
Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów – zarówno o zespole gwiazd oraz kluczowych klientach, jak i tych z drugiego bieguna – o pracownikach skonfliktowanych lub tracących wiarę we własne siły oraz o trudnych partnerach handlowych.
W tym wydaniu: