Szef Sprzedaży
Temat numeru: Trudne sytuacje sprzedażowe
Nieustanne rozwijanie się, podnoszenie poprzeczki oraz wytrwałe dążenie do celu to codzienność dla wszystkich pracujących w sprzedaży. Zawód handlowca wymaga, by ciągle rozwijać swój warsztat, analizować stosowane metody i eliminować niewłaściwe zachowania. Dlatego w najnowszym wydaniu magazynu proponujemy Państwu ciekawe spojrzenie na proces sprzedaży z perspektywy nie tylko sprzedawcy (Trudne sytuacje sprzedażowe), ale też klienta (Kliencie, nie irytuj się, czyli denerwujący handlowiec w akcji).
Zapraszam również do lektury pozostałych artykułów, m.in. o dywersyfikacji jako sposobie na zwiększenie konkurencyjności firmy i sprzedaży (na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjnego), o motywowaniu pracowników, a także o karach porządkowych i sposobach na sprzedawców, którzy sobie nie pomagają.
11. numerem „Szefa Sprzedaży” otwieramy trzeci rok wydawania pisma. Miło mi poinformować, że na ten nowy rok zaplanowaliśmy dla Państwa dużo atrakcji i już cieszymy się na możliwość zaprezentowania ich Państwu.
W tym wydaniu: